آدرس مطب دکتر نیکخو در اصفهان تلفن مطب دکتر ایمان نیکخو
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / هایفوتراپی / تاثیرات هایفوتراپی در لیفت یا بالا کشیدن ابروها

تاثیرات هایفوتراپی در لیفت یا بالا کشیدن ابروها

با گذشت زمان، عضلات پیشانی در اثر سن و گرانش زمین شروع به ضعیف و شل شدن می کنند و در نتیجه باعث افتادگی ابرو می شوند. این وضعیت، چهره افراد را دائماً به صورت خسته و بیحال نشان می دهد. برای رفع این عارضه و ایجاد چهره ای جوان از لیفت ابرو استفاده می شود. هایفوتراپی ابرو یک روش ایمن و بدون درد و خونریزی برای بالا بردن و لیفت ابروها است. هایفوتراپی یکی از روش‌های نسبتاً جدید در درمان‌های زیبایی برای سفت کردن و لیفتینگ پوست است که بدون درد و غیرتهاجمی بوده و می‌تواند جایگزین جراحی لیفت صورت شود.در این روش، امواج اولتراسوند شدت بالای متمرکز از دستگاه ساطع می شود و وارد پوست می شود. این امواج با شدت بالا به صورت متمرکز به لایه‌ی خاصی از پوست ناحیه ابرو انرژی وارد کرده و باعث تحریک تولید رشته‌های کلاژن می‌شوند که وظیفه‌ی استحکام بافت‌های بدن از جمله پوست را دارند، لذا این اتفاق باعث می‌شود که ابروها لیفت شوند.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای لیفت ابرو با هایفوتراپی

هایفوتراپی ابرو مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نحوه انجام لیفت ابرو با هایفوتراپی

پروسه درمان بالاکشیدن ابرو با دستگاه هایفوتراپی به صورت زیر است:

مراقبتهای پس از هایفوتراپی ابرو

  1. شستشوی پوست: توصیه می‌شود به مدت 24 ساعت پس از هایفوتراپی، از آب گرم برای شستشوی پوست خود استفاده نکنید. برای این منظور بهتر است از آب سرد استفاده کنید تا پوستتان بهبود یابد.
  2. خودداری از مالش و فشار پوست: حداقل به مدت 7 روز بعد از هایفوتراپی، باید از مالش، خاراندن و فشار بر روی پوست خود خودداری کنید. این کار به بهبودی سریعتر پوست کمک می‌کند.
  3. اجتناب از سونا و اتاق بخار: یکی دیگر از مراقبتهای بعد از هایفوتراپی صورت پرهیز از سونا، اتاق بخار و هر محیطی که گرمای زیادی به پوست وارد می‌کند، است. این موارد ممکن است باعث تحریک و تشدید عوارض پس از هایفوتراپی شوند.
  4. اجتناب از استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی: بعد از هایفوتراپی، باید استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی را منع کنید؛ چراکه استفاده از این محصولات ممکن است منجر به اختلال در فرآیند هایفوتراپی و تأثیرگذاری کمتر آن شود.

میزان اثر هایفوتراپی در لیفت ابرو

در این روش، پزشک با تنظیم کردن امواج التراسوند به تاباندن این امواج در زیر پوست اقدام می نماید. این امواج منجر به تخریب جزئی سلولی در زیر پوست می گردد. با این تخریب بدن به مبارزه با آن پرداخته و با تولید کلاژن و الاستین بیشتر، علاوه بر ترمیم سلول ها منجر به از بین رفتن چین و چروک ها، لیفت پوست در منطقه‌ مورد درمان می گردد.

لیفت ابرو با هایفوتراپی

کاندیدای مناسب لیفت ابرو با هایفوتراپی

هایفوتراپی ابرو برای تمام افرادی که خواهان از بین بردن خطوط پیشانی، چین و چروک دور چشم و افتادگی ابرو هستند، مناسب می باشد. در حقیقت کلیه افرادی که از شل شدگی یا افتادگی پوست نواحی پیشانی و ابروها ناراضی هستند می توانند از هایفوتراپی بهره بگیرند. با استفاده از این روش، امکان لیفت ابروها و صاف کردن نواحی مجاور میسر می شود و لازمه ی آن، برخورداری از سلامت عمومی می باشد. چنانچه دچار بیماری ها و عفونت های پوستی، زخم های باز و ضایعات بر روی صورت خود هستید بایستی از انجام هایفوتراپی خودداری نمایید.

تعداد جلسات لیفت ابرو با هایفوتراپی

تعداد جلسات درمانی مورد نیاز به وضعیت پوست شما بستگی دارد. در برخی موارد ممکن است تنها به یک جلسه درمان نیاز باشد. در برخی موارد نیز ممکن است به 2 یا 3 جلسه درمان متوالی در طی 3 ماه و سپس سالانه 1 جلسه درمان نیاز باشد. بلافاصله پس از درمان تغییر جزئی و آنی وجود خواهد داشت؛ اما نتایج کلی به مرور زمان و با ادامه روند کلاژن‌سازی و لیفت پوست ظاهر خواهند شد.

ماندگاری لیفت ابرو با هایفوتراپی

میانگین دوام و ماندگاری هایفو ابرو 1 الی 2 سال تخمین زده شده است؛ اما طول عمر هایفوتراپی ابرو ارتباط مستقیم با عومل گفته شده در زیر دارد:

عوارض لیفت ابرو با هایفوتراپی

بعد از هایفو ابرو بروز برخی از عوارض کاملاً طبیعی است، به دلیل اینکه این عوارض جانبی موقت بوده و عوارض طولانی مدتی برای بیمار ایجاد نخواهند کرد. در این روش هم مانند روش های غیر تهاجمی دیگر ممکن است عوارض زیر به‌صورت موقت رخ دهد:

هزینه لیفت ابرو با هایفوتراپی

در این روش هزینه ها بر حسب میزان افتادگی ابرو، مدت زمان هايفو، دستمزد پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک محاسبه می شود.


آدرس : اصفهان ، خیابان چهارباغ بالا ، کوچه مسجد الرضا ، ساختمان 99 ، طبقه اول
تلفن : 09305042603درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

راهنمای انتخاب بهترین روتین مراقبت از پوست شبانهراهنمای انتخاب بهترین روتین مراقبت از پوست شبانه

در این مقاله به راهنمایی در انتخاب بهترین روتین مراقبت از پوست شبانه خواهیم پرداخت تا با استفاده از محصولات به حفظ سلامت و شادابی پوست خود بپردازید. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-23

جوانسازی دست ها با تزریق فیلرجوانسازی دست ها با تزریق فیلر

جوان سازی دست ها با تزریق فیلر به کاهش چین و چروک و بهبود حجم دست ها کمک می کند. در این مقاله به جزئیات و مزایای این روش خواهیم پرداخت. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

اهمیت تغذیه در حفظ سلامت و زیبایی پوستاهمیت تغذیه در حفظ سلامت و زیبایی پوست

تغذیه مناسب نقش کلیدی در حفظ سلامت و زیبایی پوست دارد و می تواند به بهبود وضعیت پوست و جوانی آن کمک کند؛ در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16