آدرس مطب دکتر نیکخو در اصفهان تلفن مطب دکتر ایمان نیکخو
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / بررسی میزان اثر گذاری، معایب، مزایا و عوارض ساکشن غبغب

بررسی میزان اثر گذاری، معایب، مزایا و عوارض ساکشن غبغب

صورت و گردن از اولین اندام‌های بدن هستند که تحت تأثیر افزایش سن و وزن قرار می‌گیرند. غبغب به چربی تجمع یافته در ناحیه به هم پیوستن گردن و چانه گفته می شود که در اثر چاقی، افزایش سن و عوامل ژنتیکی بروز می کند. تجمع چربی و افتادگی پوست در زیر چانه، زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد را از بین می‌برد. در این راستا بعضی از عمل‌های جراحی در قالب لیپوساکشن و رفع چربی‌ها صورت می‌گیرد، که به آن جراحی غبغب گفته می‌شود. انجام این عمل زیبایی نیز متناسب با سن، وزن، نوع و حجم غبغب متفاوت است و قبل از انجام عمل تمامی این موارد توسط پزشکان پوست و زیبایی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا براساس شرایط موجود بهترین روش رفع غبغب اجرا شود. در این جراحی یک تا سه برش بسیار کوچک زیر چانه ایجاد شده و میکرو کانولا وارد می‌شود. با مکش دستگاه، چربی‌های زیر پوست تخریب شده و خارج می‌شوند. اگر چربی زیر پوست سطحی باشد و دچار افتادگی پوست نباشید، لیپوساکشن غبغب یکی از بهترین روش‌های زیبایی برای شما خواهد بود.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاربرد ساکشن غبغب

ساکشن غبغب

مزایای ساکشن غبغب

تزریق ژل یا فیلر ، بوتاکس و چربی در اصفهان از جمله اقدامات در حوزه زیبایی و جوانسازی است که توسط دکتر نیکخو، با نتایج درخشان انجام می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر نیکخو از طریق تماس با شماره 09305042603 اقدام نمایید.

روش لیپوساکشن غبغب

جراحی لیپوساکشن غبغب معمولاً با بی‌حسی موضعی قابل انجام است؛ اما در صورت تمایل بیمار ممکن است از بیهوشی عمومی استفاده شود. پس از اعمال بی‌حسی و بیهوشی، یک برش کوچک در زیر پوست گردن ایجاد می‌شود. برش‌های ایجاد شده بسیار ظریف و کوچک می‌باشد. سپس بی‌حسی موضعی رقیق شده جهت کاهش خونریزی و عدم احساس درد تزریق می شود. در مرحله بعد یک لوله توخالی نازک به نام کانولا از طریق برش وارد ناحیه زیر چانه می‌گردد. با حرکات کنترل شده کانولا چربی های اضافه آب شده و توسط دستگاه و یا سرنگ جراحی که به کانولا متصل است چربی‌های اضافی خارج می‌شود. در انتها با خارج کردن کانولا برش‌ها بخیه و پانسمان خواهد شد. گاهی اوقات برش‌ها بسیار ظریف و کوچک بوده و احتیاجی به بخیه کردن ندارند.

اقدامات لازم قبل از ساکشن غبغب

اقدامات مورد نیاز قبل و بعد از انجام ساکشن غبغب لازم است که افراد جهت انجام ساکشن غبغب یکسری اعمالی را انجام دهند که مهمترین آنها شامل ترک سیگار و قطع داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین و داروهای خاص می باشد.

لیپوساكشن غبغب

مراقبت های بعد از ساکشن غبغب

لیپوساکشن غبغب برای چه افرادی مناسب نیست؟

لیپوساکشن غبغب برای برخی افراد مناسب نبوده و بهتر است این گروه از افراد از روش دیگری استفاده کنند. گاهی پزشک برای این افراد لیپوساکشن را در کنار روش زیبایی دیگر پیشنهاد داده و گاهی از روش‌های دیگر استفاده می‌شود. اگر هر یک از موارد زیر در مورد شما صدق می‌کند، ممکن است لیپوساکشن غبغب برای شما مناسب نباشد.

سن شما بالا است و پوست ناحیه گردن افتادگی شدیدی دارد.

وزن زیادی از دست داده‌اید و پوست شما شل است.

چربی این ناحیه عمقی بوده و نمی‌توان با لیپوساکشن آن را خارج کرد.

ساکشن غبغب

ماندگاری عمل لیپوساکشن غبغب

برخلاف بسیاری از روش‌های زیبایی، ساکشن غبغب نتیجه‌ای بسیار طولانی و با ماندگاری بالا دارد. تحقیقات نشان داده که در صورت ثابت نگه‌داشتن وزن، انتخاب رژیم غذایی مناسب و تغییر سبک زندگی ماندگاری عمل ساکشن غبغب به حدود 10 سال خواهد رسید. درهرحال روند پیری برای هر شخص متفاوت است و نتایج عمل ساکشن نیز به همین نسبت متغیر خواهد بود.

هزینه ساکشن غبغب

هزینه ساکشن غبغب به عوامل مختلفی از جمله مهارت پزشک متخصص، نوع ابزاری که استفاده می کند و کلینیک درمانی که به آن مراجعه می کنید بستگی دارد. معمولاً در جلسه مشاوره، بعد از بررسی شرایط شما هزینه تعیین می شود.

عوارض ساکشن غبغب

بعد از ساکشن غبغب وجود خون مردگی یا تورم یا خواب رفتگی یا مور مور شدن زیر چانه امری طبیعی است و به مرور زمان از بین خواهد رفت؛ اما در صورت خونریزی، عفونت و تب به پزشک خود مراجعه نمایید. عوارض زیر می تواند بعد از ساکشن غبغب بروز کند:

روش پی آر پی نیز مانند مزوتراپی در اصفهان توسط دکتر ایمان نیکخو انجام می شود. این تکنیک ها علاوه بر کم عارضه بودن، می توانند نتایج چشمگیری در بهبود بافت پوست و مو ایجاد نمایند. لطفا جهت کسب اطلاعت بیشتر در این زمینه و هماهنگی با مطب دکتر نیکخو جهت مراجعه با شماره تلفن 09305042603 تماس حاصل فرمایید.


آدرس : اصفهان ، خیابان چهارباغ بالا ، کوچه مسجد الرضا ، ساختمان 99 ، طبقه اول
تلفن : 09305042603

نظرات کاربران درباره این مطلب :مبینا محمدزاده [ 1402-08-23 ]
سلام میخواستم بدونم من اگه ساکشن غبغب انجام بدم و مجبور بشم تا چهار هفته به گردنم گن ببندم میتونم به کارای روزمره ام برسم؟ از این لحاظ لطفا راهنماییم کنید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

راهنمای انتخاب بهترین روتین مراقبت از پوست شبانهراهنمای انتخاب بهترین روتین مراقبت از پوست شبانه

در این مقاله به راهنمایی در انتخاب بهترین روتین مراقبت از پوست شبانه خواهیم پرداخت تا با استفاده از محصولات به حفظ سلامت و شادابی پوست خود بپردازید. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-23

جوانسازی دست ها با تزریق فیلرجوانسازی دست ها با تزریق فیلر

جوان سازی دست ها با تزریق فیلر به کاهش چین و چروک و بهبود حجم دست ها کمک می کند. در این مقاله به جزئیات و مزایای این روش خواهیم پرداخت. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

اهمیت تغذیه در حفظ سلامت و زیبایی پوستاهمیت تغذیه در حفظ سلامت و زیبایی پوست

تغذیه مناسب نقش کلیدی در حفظ سلامت و زیبایی پوست دارد و می تواند به بهبود وضعیت پوست و جوانی آن کمک کند؛ در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16