آدرس مطب دکتر نیکخو در اصفهان تلفن مطب دکتر ایمان نیکخو
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست
همه چیز در مورد لیزر روشن کننده پوست

لیزر روشن کننده پوست یک روش غیرتهاجمی است که با استفاده از پرتوهای نوری به کاهش لکه های تیره، یکنواخت کردن رنگ پوست و بهبود ظاهر کلی آن کمک می کند.

مزوژل پروسترولین بهترین روش درمان برای لک پوست

مزوژل پروسترولین، درمانی تخصصی برای تغییرات ناخواسته مانند لک پوست است. با تزریق این ماده به پوست می توان با لک ها و تیرگی های پوست خداحافظی کرد.

آیا هایفو برای رفع جای جوش مناسب است؟

در این مقاله درمورد تاثیر هایفوتراپی بر آکنه صحبت کرده ایم و بررسی میکنیم که آیا برای درمان آکنه از دستگاه هایفو استفاده کنیم؟

تفاوت مزوژل و مزوتراپی در جوانسازی صورت

مزوژل و مزوتراپی از انواع روش های زیبایی و جوانسازی پوست بوده که هر کدام با توجه به مزایا و کاربردهایی که دارند باهم متفاوت نیز هستند.

انواع روش لیفت شقیقه با جراحی و بدون جراحی

لیفت شقیقه یک روش زیبایی است که به تغییرموقعیت ولیفت قسمت بیرونی ابروهاوشقیقه کمک میکند. درادامه به بررسی روشهای جراحی و غیرجراحی این روش می پردازیم.

رفع خطوط و چین و چروکهای صورت با تزریق فیلر

تزریق فیلر یکی از بهترین و مؤثرترین راه ها برای رفع چین و چروک است که معمولاً از اسید هیالورونیک برای این رفع خطوط استفاده می شود.

درمان جای جوش صورت با تزریق مزوژل

مزوژل، یکی از بهترین درمان هایی است که می تواند در کنار دیگر روش های تجویزی توسط متخصص پوست، برای از بین بردن جای جوش و جوانسازی پوست استفاده شود.

جوانسازی با فیلر زیر چشم؛ ماندگاری، عوارض، نحوه انجام و مراقبتها

فیلر زیر چشم به عنوان پرکننده های پوستی شناخته میشود و به عنوان یک محرک درناحیه زیرچشم عمل میکند. در این مقاله به بررسی کامل این روش زیبایی میپردازیم.

بررسی میزان اثر گذاری، معایب، مزایا و عوارض ساکشن غبغب

ساکشن غبغب یا اصطلاحا لیپوساکشن غبغب نوعی جراحی است که با استفاده از مکش چربی زیر چانه را تخلیه میکند و باعث فرم دهی صورت و گردن می شود.

بررسی کاربردها، مزایا، نحوه انجام و مراقبتهای هایفوتراپی

هایفوتراپی از روش‌هایی اثر بخش برای جوانسازی پوست صورت به شمار می‌رود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با کاربرد، هزینه و مزایای این روش آشنا کنیم.

بررسی جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی همراه با هزینه

عمل بلفاروپلاستی باعث جمع شدن حجم چربی پشت پلک و باز شدن چین و چروک های اطراف چشم می شود که کمک به شادابی و جوانی چهره می کند.

کاربرد نخ ها در لیفت و جوانسازی پوست و میزان ماندگاری آنها

لیفتینگ صورت بانخ یک روش کم تهاجمی برای جوانسازی پوست است که میتواندجایگزین مناسبی برای جراحی لیفت صورت باشد. در این مقاله به بررسی این روش میپردازیم.

لیزر اندوليفت چیست و چگونه اثر می کند؟

اندولیفت نوعی لیزر درمانی کم‌تهاجمی است که با هدف لیفتینگ یا بالابردن اجزای صورت انجام می‌شود. در این مقاله به بررسی این روش می پردازیم.