آدرس مطب دکتر نیکخو در اصفهان تلفن مطب دکتر ایمان نیکخو
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / تاثیر فیلر خط خنده کی مشخص میشود؟

تاثیر فیلر خط خنده کی مشخص میشود؟

یکی از خطوطی که بر روی ظاهر افراد بسیار تأثیر گذار است، خط خنده است. پس از گذر زمان و با افزایش سن در کنار نواحی بینی و دهان خطوطی عمیق ظاهر می‌شود که به آنها خط لبخند گفته می‌شود. وجود این خطوط در اطراف دهان می تواند از زیبایی صورت بکاهد و صورت را پیر نشان بدهد. در نتیجه با پیشرفت علوم پزشکی راه حل های مختلفی برای این عارضه ارائه شده است که یکی از بهترین این راه ها تزریق فیلر خط خنده است. فیلرها از جمله پرکننده هایی هستند که با بالاترین سازگاری و بهترین کیفیت می توانند به رفع خطوط مختلف در ناحیه صورت از جمله خط خنده کمک کنند. فیلرها انواع مختلفی دارند؛ اما معمول ترین آنها اسیدهیالورونیک است. این ماده بسیار با بدن انسان سازگار است و به طور طبیعی در بدن انسان نیز وجود دارند. اسیدهیالورونیک باعث کلاژن سازی شده و پوست را تقویت می کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق فیلر خط خنده

نحوه تزریق فیلر خط خنده

ابتدا پزشک متخصص، ناحیه مورد نظر را با محلول های ضدعفونی تمیز و سپس از بی حسی های موضعی برای احساس بهتر فرد استفاده می کند. همچنین اکثر ژل ها در ترکیبات خود دارای مواد بی حسی می باشد تا فرد در هنگام تزریق دردی احساس نکند. در مرحله تزریق پزشک با استفاده از سرنگ های مخصوص، ژل را بر زیر پوست قسمت مشخص شده تزریق می کند که این کار حدود نیم ساعت طول می کشد.

آمادگی قبل از تزریق فیلر خط خنده

فیلر خط خنده

مراقبتهای بعد از فیلر خط خنده

فیلر خط خنده چند روز بعد اثر می کند؟

به طور معمول برای بیشتر افراد تا 3 روز اول بعد از تزریق فیلر خط خنده نتیجه چشمگیری را مشاهده می نمایند؛ اما تا سپری شدن کامل دوره نقاهت کوتاه اثرگذاری نهایی قابل مشاهده خواهد بود.

عکس قبل و بعد تزریق ژل خط خنده

تاثیر فیلر خط خنده کی مشخص میشود؟

مدت زمان تاثیر تزریق ژل در همان لحظات ابتدایی انجام عمل زیبایی به طور قابل توجهی ملموس است؛ اما به مرور زمان ژل ها با بافت مورد نظر تطبیق پذیرفته و نتیجه خود را به عینه برای افراد به نمایش خواهد گذاشت. به طور معمول همه افراد تا 3 روز اول بعد از تزریق نتیجه چشمگیری را مشاهده خواهند نمود؛ اما تا سپری شدن کامل دوره نقاهت کوتاه مدت اثرگذاری نهایی برای افراد قابل مشاهده خواهد بود. البته که اقدامات ضروری و مهمی وجود دارد که افراد با رعایت اصولی و صحیح آن می توانند مشاهده نتیجه را تسریع بخشیده و برای سلامت خود اقدام مهمی به عمل آورند.

آیا فیلر خط خنده باعث افتادگی پوست میشود؟

تزریق فیلر خط خنده نه تنها باعث افتادگی نمی‌شود بلکه باعث حجم دهی و جوانسازی پوست نیز می‌شود.

مدت زمان ماندگاری فیلر خط خنده

ماندگاری فیلرها با توجه به نوع پوست، عمق چین و چروک و خطوط صورت برای هر فردی متغیر خواهد بود؛ ولی به طور کلی می توان ماندگاری ژل خط خنده را بین 6 ماه تا 18 ماه دانست.

کاندید نامناسب تزریق فیلر خط خنده

سابقه حساسیت به تخم مرغ، عفونت فعال پوستی مثل تب خال، دوران بارداری و شیردهی، سابقه تشکیل کلوئید در پوست و ضعف سیستم ایمنی و سیستم انعقاد خون و مصرف داروهای ضد انعقادی مثل وارفارین و مسکن های غیر استروئیدی از قبیل ایندومتاسین، آسپرین، دیکلوفناک و… از موارد منع تزریق فیلر می‌باشند.

رفع خط خنده و خطوط بغض کنار لب

عوارض تزریق فیلر خط خنده

هزینه و قیمت فیلر خط خنده

هزینه تزریق فیلر خط خنده به عوامل گوناگونی بستگی دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به برند فیلر مورد استفاده اشاره نمود. فاکتور مهم بعدی عمق خطوط است که هر چه عمیق تر باشد باید میزان فیلر بیشتری تزریق گردد و در نتیجه هزینه نیز افزایش پیدا می کند. علاوه براین مسئله، عواملی دیگری همچون محل جغرافیایی، مهرات پزشک نیز در تعیین قیمت فیلر خط خنده بسیار مؤثر خواهد بود.

تزریق ژل یا فیلر ، بوتاکس و چربی در اصفهان از جمله اقدامات در حوزه زیبایی و جوانسازی است که توسط دکتر نیکخو، با نتایج درخشان انجام می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر نیکخو از طریق تماس با شماره 09305042603 اقدام نمایید.


آدرس : اصفهان ، خیابان چهارباغ بالا ، کوچه مسجد الرضا ، ساختمان 99 ، طبقه اول
تلفن : 09305042603درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

راهنمای انتخاب بهترین روتین مراقبت از پوست شبانهراهنمای انتخاب بهترین روتین مراقبت از پوست شبانه

در این مقاله به راهنمایی در انتخاب بهترین روتین مراقبت از پوست شبانه خواهیم پرداخت تا با استفاده از محصولات به حفظ سلامت و شادابی پوست خود بپردازید. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-23

جوانسازی دست ها با تزریق فیلرجوانسازی دست ها با تزریق فیلر

جوان سازی دست ها با تزریق فیلر به کاهش چین و چروک و بهبود حجم دست ها کمک می کند. در این مقاله به جزئیات و مزایای این روش خواهیم پرداخت. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

اهمیت تغذیه در حفظ سلامت و زیبایی پوستاهمیت تغذیه در حفظ سلامت و زیبایی پوست

تغذیه مناسب نقش کلیدی در حفظ سلامت و زیبایی پوست دارد و می تواند به بهبود وضعیت پوست و جوانی آن کمک کند؛ در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16