آدرس مطب دکتر نیکخو در اصفهان تلفن مطب دکتر ایمان نیکخو
برجسته سازی لب ها با تزریق چربی؛ مزایای و معایب

تزریق چربی به لب ها روشی طبیعی برای افزایش حجم و بهبود فرم لب ها با استفاده از چربی بدن خود فرد است. در ادامه به بررسی این روش می پردازیم.

همه چیز درباره تزریق چربی شقیقه؛مزایا،ماندگاری و عوارض

تزریق چربی شقیقه روشی برای جوانسازی ناحیه شقیقه با استفاده از چربی بدن خود فرد است. در ادامه به مزایا، روش انجام و نتایج آن می پردازیم.

قبل و بعد از تزریق چربی به باسن چه نکاتی را رعایت کنیم؟

بعد از تزریق چربی یا عمل بزرگ کردن باسن، لازم است دستورالعمل های خاصی را رعایت کنید. در این نوشته، به بیان نکاتی که باید رعایت کنید، می پردازیم.

مزایای تزریق چربی برای از بین بردن خط خنده

برای آشنایی با تزریق چربی برای رفع خط لبخند صورت با ما همراه شوید. در ادامه این مقاله به تزریق چربی خط خنده و مزایا و معایب رفع این خطوط می پردازیم.

اصلاح و قرینه سازی صورت با تزریق چربی

اجرای روش های قرینه سازی صورت برای هر کسی کاملا متفاوت بوده و متداول ترین روش هایی که معمولاً اعمال می شود، روش تزریق چربی است.

تزریق چربی به چانه برای ایجاد تقارن و فرم دهی

تزریق چربی به چانه یا افزایش حجم چانه نقش مهمی در زیباسازی ناحیه پایینی صورت دارد. در این مقاله به بررسی چگونگی تزریق چربی به چانه می پردازیم.

آیا زشت شدن صورت بعد از تزریق چربی واقعیت دارد؟

در این مطلب ما راه های کاربردی به شما آموزش می دهیم که از طریقشان دیگر نگران عوارض تزریق چربی به صورت و زشت شدن خود نباشید.

حجیم سازی و فرم دهی گونه ها با تزریق چربی

یکی از بهترین روش های گونه گذاری، تزریق چربی است. این روش با استخراج چربی از بدن فرد و انتقال آن پس از آماده سازی به گونه انجام می شود.

تاثیر فیلر خط خنده کی مشخص میشود؟

تزریق فیلر خط خنده یکی از روش های موثر و بدون عوارض است که می تواند به از بین رفتن خطوط عمیق خط لبخند و جوانسازی صورت کمک کند.

برای آگاهی کامل از تزریق چربی به باسن این مطلب را بخوانید

تزریق چربی به باسن نوعی عمل زیبایی است که برای افزایش حجم و فرم دادن به باسن استفاده شده و باعث لیفت باسن و رفع افتادگی آن نیز می‌شود.

تزریق چربی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تزریق چربی یکی از روشهای کم عارضه و موثر است که درکلینیک های پوست و زیبایی، جهت جوانسازی، افزایش حجم، فرم دهی و زیباسازی اجزای صورت و بدن انجام میشود.