آدرس مطب دکتر نیکخو در اصفهان تلفن مطب دکتر ایمان نیکخو
جوانسازی دست ها با تزریق فیلر

جوان سازی دست ها با تزریق فیلر به کاهش چین و چروک و بهبود حجم دست ها کمک می کند. در این مقاله به جزئیات و مزایای این روش خواهیم پرداخت.

رفع افتادگی پوست با تزریق فیلر

لیفت صورت با فیلر روشی غیرجراحی برای رفع چین و چروک ها و بهبود فرم صورت است که در ادامه مقاله به بررسی دقیق تری از آن خواهیم پرداخت.

راهکارهایی برای افزایش ماندگاری ژل لب

ماندگاری ژل لب به مدت زمان باقی ماندن حجم و شکل ژل تزریق شده در لب ها اشاره دارد. در این مطلب به راهکارهای موثر برای افزایش ماندگاری ژل لب می پردازیم.

علت و درمان ورم صورت بعد از تزریق ژل گونه

ورم بعد از تزریق ژل گونه معمولاً طبیعی است و به طور موقت رخ می دهد، اما با مراقبت مناسب و پیروی از توصیه های پزشکی می توان آن را کاهش داد.

تزریق فیلر به گردن راهی مؤثر برای بهبود ظاهر گردن

تزریق فیلر به گردن راهی مؤثر برای بهبود ظاهر گردن، کاهش چین و چروک ها و بازگرداندن حجم از دست رفته است. در ادامه به بررسی این روش خواهیم پرداخت.

تزریق مزوژل برای رفع تیرگی و سیاهی دور چشم

تزریق مزوژل زیر چشم باعث می شود گودی زیر چشم و دایره های سیاه آن از بین بروند. ما در این مطلب به معرفی این تزریق و همچنین مزایا و معایب آن می پردازیم.

تزریق فیلر شقیقه کاربردها مزایا ماندگاری و هزینه

تزریق فیلر شقیقه یکی از خدمات زیبایی دکتر ایمان نیکخو است که مخاطبان زیادی دارد چرا که تزریق بسیار حساسی است و نیاز به تجربه کافی متخصص دارد.

مزوژل چگونه باعث رفع تورم و پف زير چشم می شود؟

مشکلات پوستی اطراف چشم را می توان به طور مؤثر با استفاده از تزریق مزوژل برطرف کرد. در این مطلب به بررسی نحوه تزریق مزوژل زیر چشم می پردازیم.

تزریق فیلر خط اخم مزایا، معایب، زمان ماندگاری و هزینه

فیلر یا پرکننده های پوستی موادی هستند که اغلب برای اصلاح جای زخم، خط، چین خوردگی و سایر فرورفتگی های پوست تزریق می شوند.

فیلر بینی چیست؛ هزینه و ماندگاری آن چقدر است؟

تزریق فیلر بینی یک روش بدون جراحی است، که به ایجاد زیبایی در بینی کمک می کند. در این مقاله به بررسی اصلاح فرم بینی با این روش می پردازیم.

اطلاعات کامل درباره تزریق ژل گونه

با تزریق فیلر در زیر پوست و افزایش حجم، چین و چروک و خطوط ریز صورت برطرف می‌شوند. اگر به دنبال زیبایی بدن هستید، این روش یکی از روش‌های محبوب است.

اصلاح فرم چانه با تزریق فیلر

استفاده از ژل چانه که یک روش غیر جراحی و سریع است، به شما کمک می‌کند که چانه خود را اصلاح کنید و ظاهر کلی صورت خود را زیباتر و جذاب‌تر نمایید.

تاثیر مزوژل بر پوست صورت

مزوژل یکی از روش های مؤثر در جوانسازی صورت است. مزوژل، روشی نوین در علم پزشکی است که در آن ازترکیبی از مؤثرترین مواد برای جوانسازی پوست استفاده میشود.

همه چیز درباره تزریق ژل لب

ژل لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم تر شدن لب ها می شود و ظاهری برجسته به لب ها می بخشد، همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می کند.

ماندگاری، عوارض و مراقبتهای تزریق فیلر به نواحی مختلف صورت

تزریق فیلر به نواحی مختلف صورت جهت از بین بردن نواقص صورت و زیباتر کردن صورت به طور کاملا طبیعی